Francouzský týden v Lidlu s produkty inspirovanými Emily in Paris
Lidl přináší novou kolekci exkluzivních produktů inspirovaných seriálem Emily in Paris. Speciální nabídka s tematikou „Tak chutná Francie“ zahrnuje široký výběr francouzských specialit a non-food produktů.
Chceš objevit kouzlo francouzské gastronomie ve svém každodenním životě? Tak nazouvej tenisky a vyraz do Lidlu. Obchodní řetězec přichází s novou kolekcí exkluzivních produktů inspirovaných oblíbeným seriálem Emily in Paris, který si získal srdce diváků po celém světě. Speciální nabídka je součástí jednoho z nejoblíbenějších tematických týdnů s podtitulem „Tak chutná Francie“. Akce potrvá od pondělí 16. září do neděle 22. září, nebo do vyprodání zásob. A k tomu se můžeš zapojit do soutěže o výlet do Paříže pro dvě osoby. Zažij Paříž u sebe doma, a možná i na vlastní kůži. Od čtvrtka 12. září mají diváci možnost užít si na Netflixu druhou polovinu 4. série oblíbeného seriálu Emily in Paris. V rámci této příležitosti Lidl přichází s exkluzivní nabídkou produktů inspirovaných tímto populárním seriálem, kterou uvede v rámci svých oblíbených tematických týdnů. Nabídka nesoucí podtitul „Tak chutná Francie“ představí až 80 produktů, které tě přenesou do světa francouzských chutí a kulinářských zážitků. Nabídka zahrnuje široký výběr francouzských specialit, včetně sýrů, dezertů, masových specialit pod privátní značkou Duc de Coeur, typického pečiva a výběru vín. Na své si přijdou i milovníci francouzských makronek, čokoládového dortu a čokoládek ve tvaru rtěnky s exkluzivním obalem inspirovaným oblíbeným seriálem. V rámci akce si zákazníci mohou pořídit také spotřební zboží – například stylové ložní povlečení v několika provedeních, župan, domácí obuv či pyžamo inspirované seriálem. Všechny non-food produkty budou k dostání za akční ceny v prodejnách i na e-shopu, aby si každý mohl dopřát trochu rozmazlování a užít si chvíle pohody, podobně jako to dělá Emily. „V Lidlu jsme nadšení, že zákazníkům můžeme nabídnout speciální akci, která je zavede do světa francouzských chutí a atmosféry. Chceme, aby si tuto jedinečnou příležitost maximálně užili a nechali se unést autentickými zážitky, které si oblíbila i hrdinka známého seriálu,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková. Zákazníci se navíc mohou zapojit do soutěže o výlet do Paříže pro 2 osoby v hodnotě 5 000 euro. Soutěžní podmínky najdeš na instagramovém účtu Lidlu. Jde o jedinečnou příležitost, jak zažít kouzlo francouzské metropole na vlastní kůži. Samotná akce začíná 16. září, exkluzivní produkty s tématikou Emily in Paris uvidíš v letáku Lidlu už ve čtvrtek 12. září.
Sdílet: