Mezinárodní den kávy: Češi milují kávu na cestách
Češi jsou největšími konzumenty kávy ve střední Evropě a při delší cestě se často zastavují na čerpací stanici na kávu. MOL prodal za prvních osm měsíců tohoto roku více než 40 milionů šálků kávy.
Zastávka na kávu a cestování autem jdou ruku v ruce. 9 z 10 Čechů se při delší cestě zastaví na čerpací stanici na kávu, i když zrovna nepotřebují tankovat. Data společnosti MOL ukazují, že si řidiči stále více spojují zastávku na čerpací stanici s kvalitním šálkem kávy. Pro téměř 90 % Čechů je kvalita kávy klíčovým faktorem při výběru čerpací stanice. Jen za prvních osm měsíců letos prodala skupina MOL na svých čerpacích stanicích více než 40 milionů šálků kávy. V průměru se na čerpacích stanicích MOL vypije 120 šálků kávy za minutu. A protože kvalitní káva je na cestách důležitá, přidává se MOL k oslavám Mezinárodního dne kávy. Češi milují latte, americano s mlékem a cappuccino. Pauza na kávu představuje symbol cestování autem pro skoro 70 procent Čechů. Nejvíce si na nich dávají latte, americano s mlékem a cappuccino. Ve střední Evropě také s přehledem vedeme v počtu vypitých flat whitů. MOL přišel s novou kávou z brazilského regionu Minas Gerais, která je perfektní pro flat white, espresso a espresso macchiato. Zákazníci dnes věnují výběru kávy stále větší pozornost, což dokládá i rostoucí popularita flat white. MOL se zaměřuje na poskytování baristického zážitku, který jde nad rámec klasického kávového automatu. Káva se dnes podává na vybraných stanicích v klasických šálcích, což odpovídá rostoucí poptávce zákazníků po kvalitě a komfortu.
Sdílet: