Stanley termohrnek: Proč je tak populární?
Termoska Stanley je populární díky své odolnosti a schopnosti udržet horké i studené nápoje po dlouhou dobu. Značka Stanley byla založena v roce 1913, ale její popularita dosáhla vrcholu až nedávno. Termohrnek Quencher H2.O je momentálně nejžádanějším typem hrnku, který slibuje uchovat nápoj teplý sedm hodin a studený až 11 hodin. Díky úspěšnému rebrandingu a spolupráci s influencery se termohrnek Stanley stal módním doplňkem a hraje hlavní roli ve spoustě estetických videí na sociálních sítích. I přes svou velikost a cenu se těší velké oblibě.
Značka Stanley byla založena už roku 1913, ale celý svět o ní mluví až teď, o víc než sto let později. Před pár týdny kempovaly v Americe před sítí supermarketů Target stovky lidí jen proto, aby získaly zbrusu nový hit (vznikl ve spolupráci s kávovým řetězcem Starbucks) – růžový termohrnek. Mánie ale nezasáhla jen svět teenagerů a milovníky Barbie stylu, po Stanleym touží skoro každý. Proč chce tolik lidí vlastnit tento obrovský přenosný termohrnek? Zakladatel společnosti William Stanley chtěl, aby měl svoji kávu pořád horkou, a tak si v roce 1913 vyrobil odolnou termosku. Zaujala především svět outdoor vybavení a rozhodně nešlo o designérský kousek, ale ryze praktickou věc. Typ hrnku, který v současnosti letí nejvíc, nese název Quencher H2.O. Je z nerezové oceli, má vakuovou izolaci, vejde se do něj něco přes litr a je k dostání v několika barevných odstínech, hitem jsou pastelové barvy. Zároveň má zúžené dno, takže se vejde do většiny držáků v autě. Slibuje uchovat nápoj teplý sedm hodin, studený až 11 hodin. Vzpomínáte, jak se z ošklivých pantoflů Crocs stal jeden z módních trendů, po kterém sahali i věhlasní módní influenceři? Terence Reilly, který stál za marketingem této značky, přešel v roce 2020 do společnosti Stanley. A opět se mu podařil skvělý rebranding (omlazení produktu). Díky spolupráci s těmi správnými influencery přivedl na svět fenomén Stanley termosky – přitom tyhle hrnky firma vyrábí už několikátým rokem! Už v listopadu se začalo sítěmi šířit virální video, ve kterém přežil Stanley hrnek téměř bez poskvrnky požár auta a uvnitř si navíc uchoval kostky ledu. Může si snad tahle značka přát lepší reklamu? Majitelce ohořelého vozu pak firma nabídla nové auto i hrnek. Stanley termohrnek hraje hlavní roli ve spoustě estetických videí na sociálních sítích, ve kterých je vyzdvihován zdravý životní styl a pitný režim. Díky tomu, že ho budete mít stále u sebe, si vzpomenete, že se máte napít, a také budete mít přehled, kolik jste toho vypili. Možná vás napadne, zda je brčko kvalitní a vydrží – je ale vyrobené z tvrdého materiálu a nezkroutí se ani pod horkým nápojem. Hrnek můžete rozebrat a dávat do myčky, takže s hygienou také není problém. Jediné minus? Možná velikost, do držáků některých aut se přece jenom nevejde. Ale pokud hledáte termosku, která vám udrží čaj horký celý den a ještě bude zdobit prostor okolo vás, je pro vás to pravé!
Sdílet: